Rabu, 9 Februari 2011

my felling...


arggghhh!!..geram..apa lagi kali?..nak apa lagi ni..sabar..jangan mencabar aku..bila aku dalam keadaan marah begini lah jadinya memang tak ingat dunia lah.."aku tak kacau hidup orang kalau orang tak kacau hidup aku"ini lah petikan yang digemari oleh ku...hehehe





feel in love..=)))) ini bila aku berada dalam keadaan yang tenang..*suka,gembira,seronok macam-macam la..*semua orang boleh gembirakan ku,ini lah balasannye..lalalala~~~~


 uwaaaaaaa...apabila aku di sakiti begini lah jadilah,aku settle kan masalah aku dengan menangis..semua orang boleh pujuk,tapi susah nak berhenti menangis apabila orang tak pujuk aku...
 berada di dalam keadaan yang meloyakan..hehehe*merajuk*..ini lah aku suka sangat merajuk tak tentu pasal..tapi senang di pujuk kalau aku merajuk...



tertekan..*stress*jarang kalau aku nak stress..kecuali kalau aku ada masalah yang sangat-sangat besar baru aku stress,tapi...ini lah keadaan aku kalau aku berada di dalam tertekan..hehehe*hodoh kan?*




 bila dah penat,memang tak ingat ape-ape dah...dalam kepala otak ni hanya fikirkan bantal dan tilam..kalau aku tidur jangan sesiapa berani sentuh dan gerak aku..hehehe sebab aku senang terjaga itulah sebabnya aku tak nak di ganggu..



mesti semua tak percayakan?ini lah bukti bila aku dah sayangkan seseorang..aku ni penyayang,nampak je ganas tapi dalam hati ada bunga..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan