Rabu, 16 Februari 2011

akhiri segalanya...

aku tak pernah pinta segala kekayaan yang terselit di dalam kehidupanmu....
aku tak pinta kau menerimaku atas dasar simpati...
aku tak pinta kau mengahwini aku atas dasar paksaan...
aku tak pinta kau menyayangi dan mencintai aku untuk kesenangan kau...
sayang....
selitlah segala keikhlasan dari hatimu..
segala kejujuran yang ada dalam dirimu...
sayangi dan cintai aku dengan penuh ikhlas dan sabar...
kahwini aku kerana Allah taala...
sayang...
jangan lakukan semua ini kalau hanya permainanmu...
jangan paksa dirimu untuk terus bersamaku JIKA ini benar...
jujur ku akui.aku tak relakan dikau pergi...
hanya ku pinta....sayangi,cintai dan kahwini aku dengan ikhlas dari hatimu...
bukan paksaan...akhiri segalanya dengan ikatan yang sah...   
ikatan yang sah
    




                  





secebis doa untukmu kekasih..hargailah diri ini yang sentiasa bersamamu di mana saja....
hargailah pengorbananku...
untukmu wahai kekasih......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan